puss på er alla;**

Chacha;**

Än en gång har folk börjat bli oroliga, så fort man loggar in på msn är det arga läsare som kräver uptadering!, och vad gör jag inte för er? ;* - nu lirar vi<3

Idag har jag varit fotbollsdomare åt några asa söta tjejer!!!!!!!!!;*

Men just nu sitter jag bara här och lyssnar på mina två nya favorit låtar, de är de bästa jag nånsin hört!!!!!!;**
jag tänkte länka dem så att ni  också får höra!!!! :D:D:D:D:D:DD:;*;**;*;*;*; hoppas ingen har hört dem!!! ;*****

here we go;*


och här är den andra ;*


ENJOY!!!!!!!!!;****

Pusssssssssshejss;**

Kommentarer
Postat av: Polina

jag har fortfarande fler kommentarer än dej ;)

2009-08-09 @ 16:33:11
URL: http://polinascloset.devote.se
Postat av: fan nr1!

ÅHHHHH!!! LOVE YOU´RE BLOGG! <3333333

ÖNSKAR MIN BLOGG HADE LIKA HÖG STATUS SOM DIN! :(



duu är tep nästa kissie!!!!!!!!! ;**********;*

2009-08-09 @ 16:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0