Dagens outfit;*

Tjenaa;* 
innan vi börjar med outfiten vill jag bara säga att de var nytt läserreckord igår tack så mkt till alla som läser min blogg de är verkligen ni som gör så att jag forstsätter skriva, så tack än en gång!! ;***<3
då vidare till outfiten..
TYVÄR har bilden som jag tog blivit en aning missfärjad :(
(se bild 1)


>MEN< eftersom jag är så snäll så har jag ritat min outfit för dagen;**
(se bild 2)

Hår:Mitt alldeles egna bruna med >alldelessssss< för mkt hårgelé och vax;*
Hudfärg:OJJJJJ ja glömde att ja ä brunare än så, aja de där va typ jag i vintras de får ni leva med;*
Tröja:Blå T-shirt från Ica;**
Byxor:Rosa tights från hemmakväll<3
Skor:Svarta sneakers från ginaaaaaaaaa;*
Armband:Dana cup;*

jag tänkte tillägga att senare idag så kmr det en ny DESIGN hit till min fina blogg de bli la bra?;****
det var allt för nu. Skriver mer senare idag!;* 

Pusssss;*


Kommentarer
Postat av: älskkk<33

ååhh älskar din blogg, fin oufit är lixom to die for! :O

2009-07-31 @ 14:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0