Nattiiiii;*

Hejsan!;*

Förra inlägget vart inte så bra PGA tidsbrist:(, detta inlägg kmr kännas värdare att läsa förhoppningsvis!;*

jag tänkte visa hur jag såg ut innan jag klippte mig till götefrillan (den med alldeles för mkt vax och gelé som jag använder just nu;*)

och jag tänker spara ut till detta igen!;* (tror jag iaf), jag kan verkligen inte bestämma mig!:(, så vad tkr ni?;*

sen så tänkte jag även visa lite roliga händelser från förra året;*
ni kmr alltså få se en bild då jag poserar med mina fräcka brills, och då Andreas poserar med sina fräcka brills;*

(Bild 1 föreställer mig)
(tyvär är dom så 2008!)

(Bild 2 föreställer Andreas och hans fräcka brills)
(tyvär är dom så 2007!)

Så kvällens fråga är alltså ska jag spara ut mitt hår igen?!;*
jag skulle vara innerligt tacksam för svar!;*

pusssssnattiii!<3;*

Kommentarer
Postat av: en anonym jävel

asså lugna ner dej med pussgubbarna? ;*

/puberröst-oseriöst?

2009-08-10 @ 20:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0