Discoooooo;*

Chacha, dålig uppdatering PGA FÖR MÅNGA LÄSARE ;* 
aja hur som helst vare disco igårkväll ;*

Fett nice synd bara att jag,Linus<3 och Matheeeeeew var de ändå över 8 år;*  ,  men annars vare fett nice ;* 
Här får ni modellbilder på Mathewwwwwws läckraa outfit ;*
(om ni tittar riktigt noga i höger bildkant kan ni även se linus ;*)
 självklart är t-shirten som  Matheeeeeew bär min och den är köpt på gina , 
PS.
Han hyrde den av MIG för er som inte förstår :] ;*

Nu blire ut och glida ;*

KYSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS;*

Kommentarer
Postat av: mathias

om sanningen ska fram så var JAG först med tröjan, de vill säga, MIN tröja! nu äre bloggkrig!

2009-09-28 @ 16:40:16
Postat av: hon

tappat bort kameran? pics dude!

2009-09-28 @ 19:29:55
Postat av: Anonym

skulle inte du ha video inlägg? :*****

2009-09-29 @ 17:53:05
Postat av: Anonym

kan du inte ha frågestund?x)

2009-10-08 @ 02:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0