CHACHAAAAAAAAAAAA;*

Chacha bloggen;*
 Ni undrar såklart vrf updaten inte har kommit, ni har varit oroliga, saknat mig och allt..dedär jag vet det redan ;* men har varit rätt så busssyyyy;*

nu tänkte jag berätta lite om helgen ;*
 det har varit en helg med mycket shopping ;*

jag köpte blandannat denna ;*
ENDAST 3700 :- BILLIGT VA?!;*, jag kunde inte bärjamig, jag blev helt lyrisk, kom i extas, började skrika och expediten kom och fårgade vad jag höll på med, jag mummlade nånting i stil om att jag var kär, aja det är en lång historia;* , men kort sagt, jag hade inget val!;* , var tvungen att köpa denna! ;*
Vad tycks? ;*
Ganska praktisk va? ;*
finns (såklart) att köpa på gina för er som undrar ;*

DET HÄR ÄR VAD JAG KALLAR FASHION! ;*
KYSSSSSSSS;*

/

Kommentarer
Postat av: hon

äntligen! det efterlängtade inlägget!

du kommer sjunka från bloggtoppen om du inte uppdaterar oftare lilleman (a)

2009-09-22 @ 20:32:12
Postat av: jessiicaN

hahha va fan äre på den första bilden??;p

2009-09-22 @ 20:40:57
URL: http://ruffissmurfarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

du var kungen , är kungen, och förblir kungen!

2009-09-22 @ 21:10:28
Postat av: Anonym

shit va lik zlatan du e och snygg också

2009-09-29 @ 20:17:20
Postat av: amanda

haha du är ju bara för go du! xD ^^

2009-09-30 @ 23:15:29
URL: http://amandamattsson.devote.se
Postat av: sexi mama

så himla fin!! vart haru lärt dej det där?:o

2009-10-15 @ 13:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0